اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

چالش‌ها در زمینه ناباروری با کمک فناوری‌های نوین زیستی کاهش می‌یابد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان یکی از حامیان برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی پژوهشگاه ابن‌سینا است که با عنوان نگاهی جامع بر ناباروری؛ از تشخیص تا تولد نوزاد سالم برگزار می شود.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یکی از موضوعاتی است که به شکل منسجم و هدفمند در دستگاه‌های مختلف ذیربط در حال پیگیری و اجرایی شدن است. یکی از روش‌های مطمئن و قابل قبول برای رسیدن به این هدف نیز درمان ناباروری و کمک به زوجینی است که با این مشکل روبرو هستند. شناسایی عوامل بروز و استفاده از فناوری‌های نوین در درمان این بیماری از جمله اثرگذارترین راه‌ها برای کاهش ناباروری‌های ناخواسته در دنیا است.

بر همین اساس پژوهشگاه ابن‌سینا برای برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین‌المللی خود؛ موضوع ناباروری را انتخاب کرده است تا با حضور اساتید و متخصصان برجسته ایران و جهان؛ گام‌های بزرگی در مسیر کاهش ناباروری در کشور برداشته شود.

از جمله محورهایی که در این رویداد مورد بررسی قرار خواهد گرفت می‌توان به «سقط مکرر»، «جراحی در ناباروری»، «شکست مکرر لانه‌گزینی»، «چالش‌های سن و ناباروری»، «پاسخ‌دهی ضعیف تخمدان»، «اندومتریوز در ناباروری و ART»، «چشم‌انداز آینده درمان ناباروری»، «اندومتر و رحم مناسب در سیکل‌های پایه»، «دریافت بهترین جنین در سیکل‌های کمک باروری» و «دریافت بهترین اسپرم در سیکل‌های کمک باروری» اشاره کرد.

همچنین «دریافت بهترین تخمک در سیکل‌های کمک باروری»، «مداخلات پرستاری و مامایی در درمان ناباروری (ART)»، «سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، چالش‌ها و یافته‌های جدید» و «پیامدهای بارداری حاصل از روش‌های کمک باروری (ART)» نیز از دیگر موضوعاتی است که در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

خواندن 278 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی