اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

نگاه ویژه به آموزش در حوزه بیماری اندومتریوز / ارائه خدمات ممتاز در سطح ملی و بین‌المللی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس پژوهشگاه ابن سینا و رییس چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز با اشاره به فعالیت‌های شاخص کلینیک اندومتریوز گفت: با بهره‌مندی از برجسته‌ترین اساتید و متخصصان و بهترین امکانات، خدمات ممتازی در سطح ملی و بین‌المللی در حوزه تشخیص و درمان اندومتریوز ارائه می‌کنیم. در عین حال، نگاه و توجه ویژه‌ای به حوزه آموزش نیروهای متخصص در این حوزه داریم.

به گزارش ایسنا، چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز (EMIG ۲۰۲۲) با محورهای اپیدمیولوژی، ژنتیک و اپی ‌ژنتیک بیماری اندومتریوز، درمان‌های دارویی و جراحی اندومتریوز، حفظ باروری در مبتلایان به اندومتریوز، اندومتریوز و بارداری، عوارض لاپاروسکوپی، هیستروسکوپی و آناتومی در جراحی لاپاراسکوپی در تاریخ‌های ۷ و ۸ و همچنین ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

دکتر محمدرضا صادقی، رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی و رییس چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز در نشست خبری این کنگره تأکید کرد: اندومتریوز یکی از مباحث مهم در حوزه زنان و نازایی محسوب می‌شود. گاهی به دلیل عدم تشخیص درست این بیماری در مراحل اولیه، روند تشخیص و درمان به تعویق می‌افتد که مشکلات زیادی برای زنان در زندگی شخصی و زناشویی ایجاد می‌کند.

رییس چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز تصریح کرد: شیوع اندومتریوز در آسیا و اروپا بیشتر از کشورهای آفریقایی است که لزوم توجه بیشتر به این بیماری را نشان می‌دهد. ما نیز در پژوهشگاه ابن سینا و مرکز درمان ناباروری ابن سینا به این حوزه مهم توجه ویژه‌ای داشته‌ایم که راه‌اندازی نخستین کلینیک اندومتریوز کشور در سال ۱۳۹۰ در مرکز درمان ناباروری این سینا، یکی از مهم‌ترین اقدامات در این زمینه محسوب می‌شود.

دکتر صادقی خاطر نشان کرد: از تمام تخصص‌های کشور استفاده کرده‌ایم و با بهره‌مندی از برجسته‌ترین اساتید و متخصصان و بهترین امکانات، خدمات ممتازی در سطح ملی و بین‌المللی در حوزه تشخیص و درمان اندومتریوز ارائه می‌کنیم. بیماران زیادی از نقاط مختلف کشور برای درمان به مرکز درمان ناباروری ابن سینا مراجعه می‌کنند که اهمیت فعالیت این کلینیک را نشان می‌دهد.

رییس پژوهشگاه ابن سینا تأکید کرد: نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش نیروهای متخصص در این حوزه داریم (به صورت فلوشیپ و کوتاه‌مدت) داریم تا بتوانیم شاهد توسعه کلینیک‌های اندومتریوز در سطح کشور باشیم و از این طریق به تشخیص و درمان هرچه بهتر بیماران کمک کنیم.

دکتر صادقی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا در خصوص عملکرد این مرکز در زمینه تشخیص و درمان اندومتریوز گفت: جلسات و نشست‌های مختلفی در حوزه تشخیص و درمان اندومتریوز برگزار می‌کنیم و اساتید و متخصصانی در این نشست‌ها حضور دارند که خود صاحب‌نام هستند و حق استادی به گردن ما دارند، اما در جلسات مرکز درمان ناباروی ابن سینا شرکت می‌کنند.

رییس پژوهشگاه ابن سینا افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته، روند تشخیص و درمان در مرکز درمان ناباروری ابن سینا شاخص بوده و در مقایسه با مراکز مطرح اروپا، ذره‌ای از فعالیت‌های که در حوزه تشخیص و درمان صورت می‌گیرد، عقب‌ماندگی نداریم.

دکتر صادقی با اشاره به حضور اساتید برجسته داخلی و بین‌المللی در چهارمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز (EMIG ۲۰۲۲) تأکید کرد: اساتید برجسته‌ای مانند دکتر شروین، دکتر سلیمانی مجد، دکتر خزعلی و همینطور اساتید مطرح بین‌المللی در کنگره سخنرانی خواهند داشت. در دوره‌های قبلی کنگره نیز اساتید برجسته و ممتازی در کنگره حضور داشتند که باعث به‌روز نگه داشتن و سطح علمی بالای متخصصان مرکز درمان ناباروری ابن سینا شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به نگاه جامع، کار دقیق و علمی که در مرکز درمان ناباروری ابن سینا صورت می‌گیرد، به یک مرکز شاخص نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور (در حوزه اندومتریوز و درمان ناباروری) تبدیل شده‌ایم. متخصصان این مرکز همواره تلاش می‌کنند به خانم‌هایی که سال‌ها مشکلات ناشی از این بیماری را تحمل کرده‌اند، کمک کرده و آینده‌ای امیدبخش را با تشخیص و درمان به موقع برای آنها در زندگی فردی و خانوادگی رقم بزنند.

خواندن 420 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی