اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

چهارمین کنگره جراحی‌ های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بنیانگذار و رئیس انجمن اندومتریوز و جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان برزیل در چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز ایران سخنرانی می‌کند.
دکتر موریسیو آبرائو، یکی از برجسته‌ترین متخصصان و پژوهشگران بیماری اندومتریوز جهان، به جمع سخنرانان چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز پیوست.

دکتر موریسیو آبرائو محقق و دانشیار گروه زنان و زایمان دانشکده پزشکی دانشگاه سائوپائولو و مدیر مرکز پیشرفته جراحی زنان و زایمان مؤسسه خیریه سائوپائولو است. وی هم چنین رییس بخش اندومتریوز بیمارستان داس کلینیکاس در دانشگاه سائوپائولو است. گفتنی است دکتر آبرائو از سال ۲۰۱۲ مدیریت مؤسسه اینویدا را بر عهده دارد که فعالیت اصلی آن اجرای یک رویکرد چند‌رشته‌ای برای درمان اندومتریوز، شامل تحقیقات پایه، بهبود تکنیک‌های تصویربرداری تشخیصی و بهبود تکنیک‌های درمانی بالینی و جراحی است. تمرکز اصلی کاری دکتر آبرائو پیشرفت مداوم تحقیقات اندومتریوز و تکنیک‌های جراحی کم‌تهاجمی آن است.

این دانشیار گروه زنان و زایمان در سال ۲۰۱۷ به عضویت انجمن بین المللی اندومتریوز پیوست و در سال ۲۰۱۸ به عضویت فدراسیون بین‌المللی انجمن‌های باروری (IFFS) درآمد. از دیگر دستاوردهای ارزشمند دکتر آبرائو می‌توان به بنیانگذاری و ریاست انجمن اندومتریوز و جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان برزیل، عضویت در هیئت مدیره انجمن لاپاراسکوپی‌های زنان و زایمان آمریکا، و ویراستاری مجله معتبر اندومتریوز و اختلالات درد لگن اشاره کرد.

چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز از سوی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی-ابن‌سینا در تاریخ ۸، ۱۴ و ۱۵ بهمن سال جاری، به ریاست دکتر محمدرضا صادقی، رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و به دبیری علمی دکتر رویا پادمهر، فلوشیپ لاپاراسکوپی‌ پیشرفته و عضو هیئت علمی این پژوهشگاه، با حضور اساتید و متخصصان برجسته داخلی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

همچنین، برای نخستین بار فستیوال فیلم‌های لاپاراسکوپی زنان و اندومتریوز به‌عنوان بخش جانبی این کنگره در روز ۷ بهمن برگزار می‌گردد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال مقاله یا فیلم و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این پژوهشگاه به نشانی www.avicenna.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی‌های ۴۵۵ و ۴۵۶ تماس بگیرند.

خواندن 294 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی