اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

برگزاری چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

برگزاری چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز
چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز به همت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا، دکتر رؤیا پادمهر، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ لاپاراسکوپی پیشرفته، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا و دبیر علمی کنگره درباره تاریخچه این کنگره گفت: پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا نخستین بار کنگره اول جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز را در سال ۱۳۸۷ با دبیری علمی پروفسور عادل شروین برگزار کرد و کنگره دوم در سال ۱۳۹۱ و باز هم با دبیری علمی پروفسور شروین برگزار شد.
وی افزود: سومین کنگره در سال ۱۳۹۵ با دبیری علمی پروفسور شاهین خزعلی، جراح زنان و مدرس بین‌المللی لاپاراسکوپی پیشرفته برگزار شد. در کنگره‌های دوم و سوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز به عنوان همکار کنار پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا حضور داشت.
دکتر پادمهر در خصوص جامعه هدف این کنگره گفت: متخصصان زنان و زایمان، جراحی عمومی، جراحی کولورکتال و اورولوژی، پزشکان عمومی، ماما‌ها و پرستاران شاغل در بخش‌های جراحی زنان مخاطبان اصلی این کنگره‌اند.
دبیر علمی چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز درباره زمان و شیوه برگزاری این کنگره گفت: این کنگره در روز‌های ۷، ۸، ۱۴ و ۱۵ بهمن سال جاری برگزار می‌شود و به دلیل محدودیت‌های ناشی از پاندمی کرونا، در قالب وبینار و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: روز نخست این کنگره، ۷ بهمن، به جشنواره فیلم‌های جراحی‌های لاپاراسکوپی زنان، اندومتریوز و هیستروسکوپی اختصاص دارد و روز‌های ۸، ۱۴ و ۱۵ بهمن پنل‌های تخصصی، دو پنل همزمان در صبح و دو نشست تخصصی همزمان در عصر برگزار می‌شود.
دکتر پادمهر افزود: در چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز، استادان نامدار ملی و بین‌المللی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و امیدواریم این کنگره نیز همانند سه کنگره پیشین پرمخاطب و بسیار مفید باشد و فرصتی مغتنم برای تبادل دستاورد‌ها و تجارب علمی روز جهان و در حوزه جراحی‌های زنان و اندومتریوز را در اختیار جامعه پزشکی کشور قرار دهد.

خواندن 353 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی