اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

معرفی روش‌های نوین درمان ناباروری در برنامه پایان ناباروری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی روش‌های نوین درمان ناباروری در برنامه پایان ناباروری

قسمت بیست و سوم فصل جاری برنامه تلویزیونی پایان ناباروری به موضوع «روش‌های نوین درمان ناباروری» اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، در این قسمت از برنامه که شنبه ۸ خرداد، ساعت ۱۹ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، خانم دکتر سیمین ظفردوست، فلوشیپ ناباروری و مسؤول کلینیک سلول‌درمانی ابن‌سینا و خانم دکتر سمیه کاظم‌نژاد، جنین‌شناس و پژوهشگر برجسته حوزه بیولوژی تولید مثل و عضو هیأت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا به معرفی روش‌های نوین درمان ناباروری، به‌ویژه روش سلول‌درمانی می‌پردازند.

پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا پارسال برای نخستین بار در ایران روش نوین استفاده از سلول‌های بنیادی خون قاعدگی برای بهبود عملکرد تخمدان‌ها را معرفی و اجرا نمود و اکنون این روش پیشرو به مرحله کاربرد بالینی رسیده است.

خون قاعدگی یک منبع بسیار عالی از سلول‌های بنیادی است، زیرا در دسترس و تکرارپذیر است و نمونه‌گیری آن نیز آسان و غیرتهاجمی است و استفاده از سلول‌های بنیادی خون قاعدگی روشی بسیار پیشرفته و منحصر به فرد برای درمان ناباروری ناشی از کاهش ذخیرۀ تخمدان است. در این روش سلول‌های بنیادی با منشأ رحمی را از خون قاعدگی بیمار جداسازی و کشت می‌شود و سپس به تخمدان وی تزریق می‌شود.

برنامه تلویزیونی پایان ناباروری به تهیه‌کنندگی خانم مرجان بیات و با اجرای خانم مینا هاشمی و آقای مجتبی حصامی، شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود و به موضوعات مختلف مرتبط با سلامت باروری و ناباروری اختصاص دارد.

خواندن 602 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی