اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

یونسکو به حامیان کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز پیوست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کمیسیون ملی یونسکو- ایران به جمع حامیان چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز (EMIG ۲۰۲۲) پیوست.

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی - ابن سینا، چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز (EMIG ۲۰۲۲) را در تاریخ ۸-۷ و ۱۵-۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌کند. همزمان با برگزاری این کنگره، جشنواره فیلم‌های لاپاروسکوپی زنان و آندومتریوز نیز در تاریخ ۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
عناوین مورد بحث در چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز (EMIG ۲۰۲۲)، "اندومتریوز؛ اپیدمیولوژی، ژنتیک و اپی‌ژنتیک"، "اندومتریوز و درمان جراحی"، "باروری و حفظ باروری در اندومتریوز"، "لاپاروسکوپیک هیسترکتومی"، "آناتومی در جراحی لاپاروسکوپی"، "کیفیت زندگی در بیماران اندومتریوز"، "نقش تصویربرداری در اندومتریوز"، "اندومتریوز و سرطان"، "درمان‌های مدیکال"، "عوارض لاپاراسکوپی"، "آندومتریوز و بارداری"، "میوم و آدنومیوز" و " هیستروسکوپی" اعلام شده است.

پیش از این، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پژوهشگاه رویان، انجمن متخصصین زنان و زایمان ایران، انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران، انجمن علمی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان ایران، انجمن علمی جراحان عمومی درون‌بین ایران و مرکز آموزش لاپاراسکوپی دانشگاه علوم پزشکی تهران به جمع حامیان این کنگره بزرگ پیوسته بودند و کمیسیون ملی یونسکو- ایران نیز به تازگی در جمع حامیان چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز قرار گرفت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کنگره می‌توانند با روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن‌سینا شماره تلفن ۲۲۴۳۲۰۲۰-۰۲۱ داخلی‌های ۴۵۵ و ۴۵۶ تماس گرفته و یا به وب‌سایت این پژوهشگاه به نشانی www.avicenna.ac.ir مراجعه کنند.

خواندن 325 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی