اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

برگزاری وبینار جایگاه و کاربرد پزشکی بازساختی در درمان ناباروری زنان از سوی پژوهشگاه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

برگزاری وبینار جایگاه و کاربرد پزشکی بازساختی در درمان ناباروری زنان از سوی پژوهشگاه
معاونت آموزشی این مجموعه وبینار «جایگاه و کاربرد پزشکی بازساختی در درمان ناباروری زنان» را با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار می‌کند.
به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سهیلا عارفی، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ ناباروری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه ابن‌سینا و دبیر علمی این وبینار گفت: در سال‌های اخیر کاربرد پزشکی بازساختی و سلول‌درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان بیماری‌ها و آسیب‌های بافتی و عضلانی و همچنین، بازسازی بافت‌هایی که در اثر فرایند طبیعی افزایش سن دچار زوال می‌شوند، یکی از محورهای اصلی پژوهش‌های پزشکی و علوم و فناوری‌های زیستی در جهان بوده است.

دبیر علمی این وبینار در ادامه افزود: یکی از حوزه‌های مهم در این زمینه، افزایش باروری زنانی است که به دلایل گوناگون، از جمله افزایش سن یا آسیب به تخمدان با ناباروری مواجه می‌شوند. تمرکز اصلی ما در این وبینار بر ناباروری زنان است و به بررسی ابعاد مختلف کاربرد پزشکی بازساختی، مهندسی بافت و سلول‌درمانی در درمان ناباروری ناشی از نارسایی تخمدان می‌پردازیم.

اثربخشی سلول‌درمانی در درمان ناباروری ناشی از نارسایی تخمدان، شاخص‌های مهم در ارزیابی و ایمنی‌سازی سلول‌درمانی و مهندسی بافت، چشم‌اندازهای سلول‌درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی در درمان ناباروری و کاربرد سلول‌های بنیادی در بازسازی اندومتر، از محورهای اصلی این وبینار خواهد بود.

دکتر عارفی با اشاره به حضور اساتید برجسته در این وبینار بیان کرد: امیدواریم با حضور سخنران برجسته‌ همچون دکتر اشرف آل یاسین، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمد ابراهیم پارسانژاد، استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر اشرف معینی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر سمیه کاظم نژاد دانشیار پژوهشگاه ابن‌سینا، دکتر مرضیه فریمانی، دانشیار دانشگاه علوم پزشکی همدان و دکتر سیمین ظفردوست، استادیار پژوهشگاه ابن‌سینا، این وبینار بتواند اطلاعات به‌روز، ارزشمند و کاربردی‌ای در این حوزه در اختیار مخاطبان خود قرار دهد.

وبینار «جایگاه و کاربرد پزشکی بازساختی در درمان ناباروری زنان» ششم آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی avicenna.ac.ir یا صفحه رسمی معاونت آموزشی این پژوهشگاه با نام کاربری ari_education@ مراجعه کنند.

خواندن 450 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی