اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی و اندومتریوز بهمن ماه برگزار می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی و اندومتریوز بهمن ماه برگزار می‌شود
دبیر علمی چهارمین دوره کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی و اندومتریوز گفت: این رویداد طی چهار روز و به صورت وبینار در بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
رویا پادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا در خصوص چهارمین دوره کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی و اندومتریوز پژوهشگاه فناوری‌های علوم زیستی ابن سینا بیان کرد: این رویداد طی چهار روز برگزار می‌شود و روز اول آن مختص به جشنواره فیلم‌های لاپاراسکوپی و اندومتریوز زنان است. در ابتدای این جشنواره فیلم‌های جراحی دو تا سه نفر از اساتید این حوزه به مدت ۱۰ دقیقه پخش می‌شود. فراخوانی نیز برای تمامی جراحان حوزه زنان منتشر شده که می‌توانند فیلم‌های جراحی خود را در قالب ویدئوهای ۱۰ دقیقه‌ای در سایت این رویداد آپلود کنند.

وی افزود: هیئت داوران ویدئوها را تماشا کرده و بهترین موارد انتخاب می‌کنند تا در روز جشنواره پخش شوند. در نهایت سه فیلم در سه حوزه لاپاراسکوپی، اندومتریوز و سیستوسکوپی برگزیده شده و جایزه می‌گیرند. مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره از ۱۵ شهریور شروع شده تا اول آبان ادامه دارد. چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی و اندومتریوز زیر هفتم، هشتم، چهاردهم و پانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ به صورت وبینار برگزار می‌شود.

دبیر علمی چهارمین کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی و اندومتریوز گفت: تعداد زیادی از جراحان کم‌تهاجمی ایرانی و خارجی در این رویداد شرکت می‌کنند. سخرانی‌های مختلف در زمینه سرطان تخمدان، آموزش جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان، اندومتریوز، کیفیت زندگی زنان مبتلا به این بیماری، نحوه درمان درد این بیماران و درمان دارویی اندومتریوز طی سه روز به صورت جلسات صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود. در این رویداد مباحثی شامل نحوه درمان دردهای لگنی در دختران نوجوان و زنان در سنین باروری نیز برای پزشکان عمومی و فارغ‌التحصیلان مامایی در نظر گرفته شده است.

خواندن 299 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی