اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

بررسی مشکل ناباروری و روش های نوین درمان در سیما

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بررسی مشکل ناباروری و روش های نوین درمان در سیما
برنامه تلویزیونی پایان ناباروری یکی از برنامه‌های پرسابقه و مستمر شبکه چهار تلویزیون در هفت سال گذشته می‌باشد که قدیمی‌ترین برنامه تلویزیونی در خصوص مشکل ناباروری و روش های نوین درمان نیز محسوب می شود.
به گزارش عصر صنعت؛با توجه به سیاست‌های کلان افزایش جمعیت و مسئله ناباروری زوج‌ها و سهم این موضوع در کاهش نرخ جمعیت، گروه دانش شبکه چهار ، این موضوع مهم و راهبردی را در دستور کار خود قرار داده و به طراحی و تولید برنامه « پایان ناباروری» اهتمام ورزید. اولین برنامه در هفدهم خرداد ۱۳۹۳ با طراحی فائزه نعمتی و تهیه‌کنندگی سعید مشایخی بصورت زنده به روی آنتن شبکه چهار رفت.
تا کنون ، در شش فصل این برنامه به بررسی مشکلات زوج‌های نابارور ایرانی و تشریح و معرفی راهکارهای پزشکی و روان‌شناسی و معرفی توانمندی های کشور در این زمینه پرداخته و توانسته مخاطبان پرشماری را جذب کند و به یک مجله تصویری مرجع در زمینه ناباروری و بهداشت باروری بدل شود. تهیه کننده سه فصل پایان ناباروری سعید مشایخی، فصل چهارم کیوان بخشی و فصل پنجم و ششم مرجان بیات هستند.
در فصل‌ جاری این برنامه با اضافه شدن آیتم‌های متنوع و جذاب، علاوه بر ابعاد پزشکی، علل و راه‌های تشخیص و درمان ناباروری، دیگر ابعاد ناباروری نیز به تصویر کشیده شده است.
آیتم دلنوشته‌های زنان نابارور که گیتی خامنه، مجری توانمند و محبوب سیما روایت آنها را بر عهده دارد و همچنین، مستندهای گفت‌وگو با زوج‌های نابارور فرصتی را فراهم کرده که این زوج‌ها برای نخستین بار مجالی برای روایت کردن تجربه‌های زیستۀ خود و نیز ابعاد عاطفی، فرهنگی و اجتماعی ناباروری بیابند.
همچنین، طراحی و تولید آیتم جدیدی با عنوان کلاس ناباروری که در آن متخصصان به زبان ساده درباره علل و درمان‌های ناباروری توضیح می‌دهند، از دیگر امتیازات فصل‌های جدید این برنامه است که گامی مهم در زمینه افزایش آگاهی عمومی درباره ناباروری و راه‌های پیشگیری از آن محسوب می‌شود.

 

خواندن 381 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی