اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری در البرز فراهم شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد البرز:
دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری در البرز فراهم شد
کرج - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان البرز گفت: امکان دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری دراین استان با افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی مادر فراهم شد.
محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرکز نیکوکاری وابسته به بیمارستان کمالی به عنوان تنها زایشگاه دولتی استان البرز بوده و با هدف ارایه خدمات درمان زنان و زایمان ، ناباروری و نازایی ، آزمایشات ژنتیک به مددجویان و نیازمندان البرزی افتتاح شده است.

وی ادامه داد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دولتی زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کند و هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان در استان البرز از محل کمک خیرین ، بخش عمده ای از هزینه درمانی کمیته امداد و تخفیف بیمارستان تامین می شود .
محمدی فرد با اعلام اینکه اهداف‌کلی برای حمایت از زوج نابارور کمک به افزایش نرخ رشد جمعیت است گفت : برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری ،کاهش پرداخت مردم برای درمان نابارور و بهبود کیفیت ارایه خدمت به مددجویان و نیازمندان از جمله مهمترین اهداف تاسیس این مرکز نیکوکاری است .

وی در زمینه طرح تغذیه مادران باردار و شیرده یاد آورشد: این طرح با هدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی آغاز شده است.

حدود ۲۷ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز قرار دارند.

خواندن 552 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی