اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز انجام شده است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی:

تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز انجام شده است

رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی افزود: مرکز درمان ناباروری ابن سینا تلاش می کند تا این شکل درمان که حاصل کار گروهی و مجموعه ای از متخصصان رشته های مختلف است را در سطح کشور، گسترش دهد. تحقیقات بسیار خوبی در حوزه اندومتریوز در این مرکز انجام شده است که به تشخیص زودهنگام و درمان های غیرتهاجمی کمک می کند.

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی بررسی دستاوردهای نخستین و تنها کلینیک فوق تخصصی اندومتریوز ایران، صبح امروز (30 اردیبهشت) در مرکز درمان ناباروری ابن سینا جهاد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر محمدرضا صادقی در ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت های چشمگیر کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: قدردان تلاش و زحمات همکارانی هستیم که از یک دهه قبل تاکنون، در این مجموعه حضور داشته اند.

رییس پژوهشگاه ابن سینا جهاد دانشگاهی افزود: مرکز درمان ناباروری ابن سینا یکی از مراکز شاخص در حوزه ناباروری در سطح کشور محسوب شده و نگرش این مجموعه، تشخیص و درمان از بُعدهای مختلف است و به همین علت، به حوزه هایی ورود پیدا کرده است که در مراکز دیگر، کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

دکتر صادقی خاطر نشان کرد: بالغ بر 100 مرکز درمان ناباروری در کشور وجود دارد، اما نگاه اصلی در مرکز درمان ناباروری ابن سینا، نگاه فوق تخصصی و انجام کارهایی است که در سایر مراکز مغفول مانده است.

وی تاکید کرد: اندومتریوز، سقط مکرر، سلامت مادر و جنین، درمان های جایگزین، از جمله حوزه های مورد توجه در مرکز درمان ناباروری ابن سینا است. تلاش کرده ایم با نگاه جامع تری، این حوزه ها را پوشش داده و در عین حال، بحث آموزش و پژوهش در این زمینه ها را نیز در سطح کشور گسترش دهیم.

رییس پژوهشگاه ابن سینا افزود: 10 سال قبل اساتید و متخصصان مرکز درمان ناباروری ابن سینا به این نتیجه رسیدند که متولی برای ایجاد کلینیک اندومتریوز در کشور وجود ندارد و به همت این اساتید و با یک نگاه جامع و آینده نگرانه، نخستین کلینیک اندومتریوز کشور در مرکز درمان ناباروری ابن سینا شکل گرفت.

وی خاطر نشان کرد: مرکز درمان ناباروری ابن سینا تنها به مقوله درمان توجه نمی کند، بلکه یکی از رسالت های مهم این مجموعه، بحث آموزش و تربیت نیروهای متخصص است. در کنار اساتید و متخصصان برجسته، امروز شاهد حضور متخصصانی هستیم که توسط همین اساتید پرورش یافته اند. نیروهایی که تربیت شده اند، علاوه بر کمک به درمان و کاهش آلام بیماران، صاحب سبک و دانش در سطح جهانی هستند.

خواندن 733 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی