اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

پنل ویژه مباحث روز اندومتریوز برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کیاپرس/ پنل ویژه آپدیت‌های اندومتریوز به ریاست پروفسور سعید البرزی، استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و عضو هیئت رئیسه انجمن لاپاراسکوپی زنان ایران با حضور اساتید نامدار بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش کیاپرس از پژوهشگاه فناوری‌ های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن‌سینا، این پنل که در روز پایانی دومین کنگره بین‌المللی و پنجمین کنگره کشوری جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز پژوهشگاه ابن‌سینا برگزار می‌شود.

در ابتدا، دکتر البرزی درباره نخستین گایدلاین آدنومیوز که از سوی بورد انجمن آسیایی اندومتریوز و آدنومیوز منتشر شده است، توضیح خواهند داد.

در ادامه نیز متخصصان نامدار آسیا و جهان، شامل پروفسور معمر از امارات، با موضوع اندومتریوز علامت ‌دار و بی‌علامت، پروفسور آنجلا اگوئیلار از فیلیپین با موضوع اندومتریوز در نوجوانان و راه‌های تشخیص غیرتهاجمی آن، پروفسور پیترو سانتولی از فرانسه با موضوع ارتباط اندومتریوز و آدنومیوز، پروفسور سانان یاکر از سریلانکا با موضوع مدیریت اندومتریوما، پروفسور البرزی از ایران با موضوع اندومتریوز کولورکتال و مجاری ادراری و پروفسور الکساندر پوپوف با موضوع جراحی رباتیک اندومتریوز سخنرانی می‌کنند و به پرسش‌های حاضران پاسخ می‌دهند.

پنجمین کنگره کشوری و دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز از سوی پژوهشگاه ابن‌سینا در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر و ۱ دی ماه با حضور اساتید و متخصصان نامدار ایران و جهان در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این کنگره بین‌المللی به نشانی avicennacongress.ir/emig2023/fa/ مراجعه کنند.

خواندن 123 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی