اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

حضور استاد دانشگاه مک گیل در کنگره جراحی‌ های کم‌ تهاجمی زنان و اندومتریوز

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پروفسور توگاس تولاندی، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه مک گیل کانادا در کنار دیگر متخصصان صاحب‌نام جهان، در دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز که از سوی این پژوهشگاه برگزاری می‌شود، سخنرانی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن‌سینا، پروفسور تولاندی سردبیر مجله زنان و زایمان کانادا و عضو هیئت تحریریه مجله تحقیقات زنان و زایمان (سوئیس) است و ریاست بخش زنان و زایمان بیمارستان عمومی مونترال کانادا را بر عهده دارد.

وی برنده جوایز مهمی همچون جایزه فدراسیون بین المللی جامعه باروری (IFFS) و جایزه بین المللی تعالی پزشکی تولید مثل و نایب رئیس کمیته تخصصی غدد درون‌ریز زنان و ناباروری کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا است.

دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز، طی سه روز در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر و ۱ دی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و متخصصان صاحب‌نام ایران و جهان درباره محورهای گوناگونی همچون اپیدمیولوژی، ژنتیک و اپی‌ژنتیک اندومتریوز، درمان جراحی اندومتریوز، روش‌های نوین درمان اندومتریوز، درمان‌های دارویی و جراحی آدنومیوز، میوم‌های رحمی؛ درمان‌های دارویی، جراحی و هیستروسکوپی و آناتومی در جراحی لاپاراسکوپی به بحث و گفتگو می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت این کنگره به نشانی avicennacongress.ir مراجعه کنند.

خواندن 86 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی