اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

حضور پرفسور فرهاد نزهت در دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به گزارش جامعه ایده آل به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن‌سینا، پروفسور فرهاد نزهت، متخصص بیماری‌های زنان و زایمان، فلوشیپ جراحی زنان و جراحی رباتیک کم تهاجمی و مدیر مرکز پزشکی جراحی زنان و انکولوژی نزهت در نیویورک امریکا در دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز که از سوی این پژوهشگاه برگزار می‌شود، به‌عنوان رئیس پنل و سخنران حضور دارند.
پرفسور فرهاد نزهت از متخصصان برجسته ایرانی است که مدیریت بخش بیمارستان لانگون لانگ‌آیلند آمریکا را بر عهده دارد. وی استاد کالج پزشکی ویل کورنل دانشگاه کرنل نیویورک امریکا و استاد معین دانشکده پزشکی گراسمن و لانگ آیلند دانشگاه نیویورک امریکا و دارنده گواهینامه انکولوژی زنان و گواهینامه جراحی‌های زنان از هیئت مامایی و زنان آمریکا است.
پنجمین کنگره کشوری و دومین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی زنان و اندومتریوز در تاریخ ۲۹ و ۳۰ آذر و ۱ دی ماه با حضور اساتید و متخصصان نامدار ایران و جهان در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این کنگره بین‌المللی به نشانی www.avicennacongress.ir/emig2023/مراجعه کنند.

خواندن 143 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی