اخبار

آخرین اخبار و اطلاعات مرکز و ناباروری

کارگاه کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا جهاددانشگاهی با محوریت قراردادن شعار «آموزش، زیربنای کارآفرینی و توسعه»، با مشارکت مرکز تحقیقات پروتئین دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارند کارگاه تئوری و عملی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا و طیف سنجی جرمیGC‏-MS) و (HPLC را توسط اساتید متبحر و با ارائه مدرک رسمی و معتبر برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا جهاددانشگاهی، معاونت آموزشی این پژوهشگاه با محوریت قراردادن شعار «آموزش، زیربنای کارآفرینی و توسعه»، با مشارکت مرکز تحقیقات پروتئین دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارند کارگاه تئوری و عملی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا و طیف سنجی جرمیGC‏-MS) و (HPLC را توسط اساتید متبحر و با ارائه مدرک رسمی و معتبر در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت ماه برگزار کنند.

از جمله سرفصل های این کارگاه، میتوان معرفی سخت افزاری و آماده سازی دستگاه برای آنالیز نمونه، نوشتن روش آزمایش، تزریق و آنالیز نمونه، آشنایی با نحوه کنترل دوره ای و نگهداری دستگاه، تفسیر کروماتوگرام و طیف جرمی حاصل از آنالیز، نسبت ایزوتوپی، جستجوی کتابخانه ای، مراقبت و نگهداری از دستگاه و بررسی مشکلات عملی در حین کار و ... اشاره نمود.

گفتنی است که فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پایه و پزشکی که علاقه‌مند به حضور در این کارگاه هستند، برای اطلاع از جزئیات کارگاه می‌توانند با شماره تلفن 22432020-021 داخلی 459 تماس بگیرند و یا به صفحه رسمی اینستاگرام معاونت آموزش پژوهشگاه ابن‌سینا به نشانی ari_education@ مراجعه کنند.

خواندن 256 دفعه

نظر دادن

Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

Image

مرکز فوق تخصصی
درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا،
شعبه تهران خیابان شریعتی,
نبش خیابان یخچال پلاک 97

info@avicennaclinic.ir
خط ویژه - 02123519

ساعات کار

شنبه : 8صبح تا 8عصر
یکشنبه : 8صبح تا 8عصر
دوشنبه : 8صبح تا 8عصر
سه شنبه : 8صبح تا 8عصر
چهارشنبه : 8صبح تا 8عصر
پنجشنبه : 8صبح تا 1عصر

نماد اعتماد الکترونیکی