چاپ کردن این صفحه

دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری در البرز فراهم شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد البرز:
دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری در البرز فراهم شد
کرج - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان البرز گفت: امکان دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری دراین استان با افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی مادر فراهم شد.
محمد محمدی فرد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مرکز نیکوکاری وابسته به بیمارستان کمالی به عنوان تنها زایشگاه دولتی استان البرز بوده و با هدف ارایه خدمات درمان زنان و زایمان ، ناباروری و نازایی ، آزمایشات ژنتیک به مددجویان و نیازمندان البرزی افتتاح شده است.

وی ادامه داد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا به‌عنوان نخستین مرکز درمانی تخصصی ناباروری دولتی زیر نظر جهاد دانشگاهی فعالیت می کند و هزینه مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر نیازمندان در استان البرز از محل کمک خیرین ، بخش عمده ای از هزینه درمانی کمیته امداد و تخفیف بیمارستان تامین می شود .
محمدی فرد با اعلام اینکه اهداف‌کلی برای حمایت از زوج نابارور کمک به افزایش نرخ رشد جمعیت است گفت : برقراری دسترسی عادلانه به خدمات درمان ناباروری ،کاهش پرداخت مردم برای درمان نابارور و بهبود کیفیت ارایه خدمت به مددجویان و نیازمندان از جمله مهمترین اهداف تاسیس این مرکز نیکوکاری است .

وی در زمینه طرح تغذیه مادران باردار و شیرده یاد آورشد: این طرح با هدف بهبود تغذیه مادران باردار نیازمند و پیشگیری از تولد نوزادان با وزن کم و همچنین تقویت مادران برای دوران شیردهی آغاز شده است.

حدود ۲۷ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز قرار دارند.

خواندن 559 دفعه